Foto's / Opsporing verzocht Aanvullingen / Vragen over Opsporing verzocht

Onderwerp gesloten

Reageren is in dit onderwerp uitgeschakeld.

Niet valide berichten gevonden?
Klik op 'rapporteren' om reacties te rapporteren die niet valide zijn of niet werkende links bevatten. Om te kunnen rapporteren moet je wel ingelogd zijn. Dit helpt ons om de onderwerpen schoon en netjes te houden. Alvast bedankt voor je medewerking.

20 januari 2007 om 21:58 Wim Lagerweij

Stel hier de vragen over de werking. Een aanvraag over een nieuw te starten topic kan je hier ook kwijt.

20 januari 2007 om 22:31 Roland Berk

ik zat te denken aan een topic voor NH's?? of zijn er hier teveel van? en een topic over alle rijdende F88/F89 en de F10, F12, F16 lijken mij ( en ik weet zeker een paar anderen) ook intressante topics het hoeft niet, mag wel *edit* in het scania foto's forum staat nog: 4 serie met BB of BD kenteken

20 januari 2007 om 22:39 Alex Miedema

Psst, Roland, het is een Scania forum Desalniettemin zou het interessante topics opleveren, dat dan weer wel. Tof dat ze nu bij elkaar staan trouwens Suggestie: R620

20 januari 2007 om 22:48 Roland Berk

ja das wel weer waar Alex, maar lees het eerste topic eens door, daar staat ook in dat het ook voor andere merken mag, maar ik blijf toch wel fan van de wat oudere Volvo's en de NH's, (de FH hadden ze van mij nooit hoeven maken, maar das mijn mening) en R620 was er toch al?, of was dat alleen maar foto's? En Wim, als het nodig is, wil ik die topic's wel bij houden (als dat mogelijk is)

21 januari 2007 om 11:40 Wim Lagerweij

Jawel, andere merken zijn van harte welkom!! Dat geeft er een beetje kleur aan. @ Roland: laten we eerst eens met één lijst beginnen, welke zou bij jou de voorkeur genieten?

21 januari 2007 om 12:02 Erik de Boer

Ik ben het met Roland eens, een topic voor de nog alle rijdende volvo F10/F12/F16's lijkt me erg leuk, en net zoals als Roland, wil ik het best wel een beetje in de gaten houden

21 januari 2007 om 12:14 Wim Lagerweij

Ik zou graag één duidelijke eigenaar per lijst willen zien. Dat werkt volgens mij toch het beste. Nou ben ik ooit begonnen met alle oude Scania's en uiteindelijk zijn het er 3 (bijna 4) lijsten geworden... Is dat ook de verwachting met de F10/F12/F16 lijst? Een NH lijst lijkt mij ook zeer welkom! We maken natuurlijk gebruik van dit forum om alle informatie verzameld te krijgen. Iedereen kan zijn steentje hieraan bijdragen.

21 januari 2007 om 12:22 Alex Miedema

Ik heb zelf geen tijd om zo'n lijst te beheren, maar hopelijk inspireer ik iemand: vergeet ook de kleine merken niet! Tatra, Pegaso, Steyr, Unimog, enzovoort.

21 januari 2007 om 13:08 Hendry de Boer

Een NH lijst lijkt mij ook zeer welkom! Mag van mijn part ook wel.

21 januari 2007 om 17:17 Vincent Broer

NH lijkt me ook wel leuk zker omdat er daar niet zo veel van zijn volgens mij en er al een aantal een paar keer van bedrijfskleur zijn gewisselt. Goed idee die NH's